Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-).....Výborně napsáno, pobavil jste mě. Ti kteří bojovali proti poněmčování češtiny, národní buditelé se musí v hrobě obracet! R^R^R^!!

0 0
možnosti

Ten blog jevysoce aktuální. Ty cizojazyčné výraty se objevují stále častěji, občas i zdeformované do češtinářského tvaru. Zajímavé ovšem je, že co takový nečeský výraz, to o řádek níže hrubá gramatickáý chyba: Psi štěkaly, kočky mňoukali. A je přímé tragedie, že autorem je pravděpodobně novinář.

1 0
možnosti
Foto

J59a35k92u79b 80R26o95t23h

27. 5. 2019 9:57

Mne by zajímalo, v jaké societě se pohybujete, že se tam takhle mluví. :-/

1 0
možnosti

Dalo by se s vámi souhlasit, jen ten článek není vůbec originální. V různých variacích jsem jich četl už několik. Navíc pochybuji, že by vám, postaršímu pánovi ,říkala stařičká profesorka "studente" .

1 0
možnosti
Foto

To možná nebyl hlavní problém paní profesorky. Možná Vám jen chtěla říct, že musí v jazyce učit pitomosti, bez nichž by se ona i studenti klidně obešli ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 551x
Jsem již obstarožní a mírně uvadající realista. Když potkám lidi se srdcem a rozumem, jsem potěšen. MK

Seznam rubrik