Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejste Vy náhodou tak trochu xenofobní?

0 0
možnosti

A co je podle vas cisty Cech? Jedna generace? Dve generace? Tri?

Muj Otec by Bulhar ( Mama Ceska) ( i kdyz zil v Cesku od roku 1948 do sve smrti)

Ja jsem se narodil a vyrostl v Praze.

0 0
možnosti
Foto

A byl jste fašoun a estébák? Asi ne. Vůbec jste to nepochopili. Zdar

0 0
možnosti

P46a95v52e44l 28V57é98b91r

12. 6. 2019 11:46

a] slabí a povahou slouhové jsou ti, co se stydí za vlastní národ

b) zajímavé je to, že říšský protektor Heydrich si trpce stěžoval, že nemůže mezi českým obyvatelstvem sehnat dostatek informátorů, že informují pouze původem Němci. Kde jsou ty nezvladatelné hordy udání od Čechů?

c) Kde se děje něco důležitého, tam naleznete nějakého Čecha (alespoň po rodičích). Vždyť i na Měsíci byl hrdý potomek Čechů. Na tak malý národ je to docela výkon, nemyslíte?

2 0
možnosti

K vasemu b) bych dodal, ze pri vsech jednanich v Berline tam Stelvertretender Reichsprotektor Reinhard Heydrich o Cesich mluvil jakoo "Meine Tschechen", protoze mu slo v prvni rade o vyrobu zbrani, a Cesi se za zvysene pridely opravdu snazili, coz bylo trnem v oku Londynske vlade. Proto ta operace Anthropoid.

0 1
možnosti

Jojo, když český národ odvrhnul víru, začal degenerovat.

2 1
možnosti

Když jsem slyšel jeho proslov, jak nad řepkou radostně lítají "MOTÝLE" a jiné perly, tak mě napadlo totéž. Kdo to neslyšel, tomu to vřele doporučuji, nemá to daleko k legendárnímu proslovu Milouše. Jaký zabedněnec může toto volit, na přímý dotaz se za to jeho voliči stydí a i zde v příspěvcích se často objevuje spojení "já ho nevolil, ale je to borec", co to je za magořinu. No nic, i tahle pohroma odezní, spoušť jak po kobylkách, ale to se spraví, jen mě mrzí, že to potkalo mě a hodlám přispět k legálnímu ukončení této pohromy. Dlužím to svým dětem, na kterých zbude zatáhnout ten dnešní dluh. Ekonomika roste, investice žádné a pokladna je v mínusu, jestli tohle připadá někomu normální, ať se nechá vyšetřit. Kdo z vás "prožere" víc než vydělá a kdo vám na to půjčí?

0 1
možnosti
Foto

Poslední, co mi u Babiše vadí je to, že je Slovák. Váš článek je neskutečně hloupý.

11 0
možnosti

První věta je dobrá, před tím posledním jsou další tisíce jiných věcí. Pak ale nemůže být článek hloupý, to je oxymóron.

0 0
možnosti

Jsem Čech, žijící na Moravě. Nemám s tím absolutně žádný problém ... [>-]

3 0
možnosti
Foto

I43v85a84n 11M47a42r14e28k

12. 6. 2019 6:32

Nejsem Čech ale Moravan. Žiji v Česku, do jaké "kategorie" druhořadých občanů mě p.Korotvičko zařadíte? 8-o Rv

4 0
možnosti

J39i63r67i 61T58i31c31h40y

12. 6. 2019 16:20

Zase jeden necech, neznaly pravidel jazyaka. Ja take nejsem Cech, ja jsem Chod. A ten Bavorak take neni Nemec.

0 1
možnosti

Snad nejblbejsi blog za poslednich deset let.

7 0
možnosti
Foto

Musím říct, že se mi zdá nepochopitelné, když Slovák řekne, "my Česká republika". Opravdu ani trochu necítí, že je "doma" jinde? Opravdu v sobě nemá ani trochu hrdosti na svůj původ?

1 8
možnosti

Proc myslite? Vzdyt prvni prezident republiky byl otci Slovak a po matce Mahrish, proto predpokladam, ze jeho materscinou byla nemcina. A prece jsme nikdy lepsiho prezidenta nemeli.

9 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 551x
Jsem již obstarožní a mírně uvadající realista. Když potkám lidi se srdcem a rozumem, jsem potěšen. MK

Seznam rubrik