Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J88a61n 46V39i24j70a66n

20. 11. 2019 9:33

Neuvěřitelné blábolení. Takovou snůšku blbostí těžko najít pohromadě.

Hodnocenív soutěži "Blbost tohoto měsíce" - 1. MÍSTO!

3 0
možnosti

Nevím, pane kolego, to s tím ne-Čechem a Lucemburky bylo míněno jako ironie, nebo jak tomu mám rozumět? To by snad nevymyslel ani Cimrman...;-D

4 0
možnosti
Foto

Zbytecne mlaceni uz milion chvilek mlacene slamy. At Bures udela co udela, pro Vas bude porad spatnym. Ale u voleb zase vyhraje. Takze budete jeste hodne psat....

3 1
možnosti
Foto

A pro Vás bude pořád dobrým, i kdyby někomu zakroutil krkem. ;-D

0 1
možnosti
Foto

I85v10a66n 27M47a24r93e41k

19. 11. 2019 7:50

Dojal jste mne k slzám pane. ;-(;-(;-(

4 1
možnosti

,,Konečně zas jsem na tom stejně" ,,,,,,

Naštěstí tento váš pocit nesdílím, jinak bych zde nežil, ba naopak jsem štastný, že jsem přežil a raduji se z pocitu svobody a bezpečí a možností, které máme do zbytku života, nejsme na tom stejně, jsme na tom podstatně lépe a nejde jen o konzum.:-)

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS