Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Řeklo by se slepice - ale i ta by vám mohla poradit. Poslechněte si jednu:

"Slepičko, slepičko.

snes mi zlaté vajíčko!"

"Zlaté vejce? Ach, co s ním?

O zlato já nestojím.

Jak by se mi ze zlata,

líhla potom kuřata?"(Jan Čarek)

1 0
možnosti
OU
PK

No medvídek Koala (ten plyšovej) vaše problémy jistojistě vyřeší...

0 0
možnosti
Foto

No, já bych spíše řekl, že kdo se nudí, má si koupit ani ne tak koalu, jako spíše medvídka mývala.

0 0
možnosti
DH

Deset, dvacet melounů? Ale vždyť to snad nebude takovej problém, když je dokonce ode dneška (čtvrtka 16/7) maj v Penny Márketu za 6,90 Kč/kg v akci. Je to uvedeno hned na první stránce aktuálního letáku.

...a když koupíte ňáký menší, tak Vás to snad nezruinuje. Nebo nemáte ani na to?

2 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 551x
Jsem již obstarožní a mírně uvadající realista. Když potkám lidi se srdcem a rozumem, jsem potěšen. MK

Seznam rubrik