Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už dávno na jaře vystupovala skupina vzdělaných lidí proti výsedkům oficiálních tetsů https://www.dzurnal.cz/index.php/2020/05/23/cinsky-panelak-ve-spanelske-vesnici/ . Nikdo je neposlouchal a dodnes většina lidí argumentuje oficálními daty, která jsou zjevně nesmyslná. Problém není v tvárnosti ale v 30 let trvající degeneraci vzdělání, která většině lidí v rozhodujících funkcích zněmožňuje kriticky myslet.

0 0
možnosti

„Já nevím, kde se staly chyby, nevím, kdě je nějaký zásadní problém, my jsme teď přijali nějaké rozhodnutí a samozřejmě ano, my jsme hygieny, odevzdala armáda na ministerstvo zdravotnictví 1. 6., a potom jsem dospěl k názoru, že je potřeba znovu vrátit armádu do hry s panem Dzurilou, to bylo 27. července, kdy jsem viděl, že na odběrném místě na Bulovce, že to nefunguje.

Takže já si myslím, že se v tom angažuju od rána do večera, nemám žádný pocit, že by sem pochybil. My jsme zkrátka rozhodovali, a v březnu někdo přišel s tím matematickým modelem a v srpnu někdo sice, byl to ten stejný člověk, ale už přišel v nějakém čase a ty, který měli přijít, nepřišli.

Takže to je podle mě v této fázi zbytečná debata. Já nemám pocit, že bysme dělali něco špatně, nikdo pořádně ten vir, můžeme se bavit, tady je odborník, můžete se zeptat primářů, jak ten vir se chová a samozřejmě ako umíraj lidi, umíraj lidi s covidem, ano, a mně je to líto. Pravděpodobně ten covid urychluje, nebo zkracuje ten život, a mně je to taky strašně líto.“

Před 10ti lety, kdyby to někdo četl, tak by si myslel, že čte slohovou práci žáka zvláštní školy...bohužel je to předseda vlády a jeho obvyklý styl a úroveň komunikace...

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 551x
Jsem již obstarožní a mírně uvadající realista. Když potkám lidi se srdcem a rozumem, jsem potěšen. MK

Seznam rubrik