Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zažila jsem něco velmi podobného, i když v trošku mladším věku, ale bezmála po 20 letech u firmy, pro kterou bych dejchala, a pár lidí okolo mě taky. Doporučuji státní správu a ptát se, pracák už dávno není od toho, aby vám sehnal práci. V současné práci jsme mimořádně spokojená. A pište, jde vám to ;-).

0 0
možnosti

Zazil jsem,vím presne jaký je to pocit.Okolní pohled není povzbuzující.Ale vyhrabat se z toho dá,ale práci na pracáku fakt nehledejte.

Tolik má zkusenost,sednout k internetu a rozesálat CV a uvidíte,ze to jde.Az odezní první sok,nastoupí pud sebezáchovy,který Vás tím spolehlive provede.

0 0
možnosti
Foto

díky za podporu, práci mám, i když nesrovnatelně nižší příjem. na pracák musíme kvůli registraci. ale je pro mne potěšující Vaše reakce. Asi jsou tu LIDI a Vy patříte k nim. Hezké dny

0 0
možnosti

A13d38a72m 29M86a22l64ý

15. 8. 2019 7:55

Hledat pomoc na prácáku není úplně nejlepší nápad.

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 551x
Jsem již obstarožní a mírně uvadající realista. Když potkám lidi se srdcem a rozumem, jsem potěšen. MK

Seznam rubrik