Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

J. Hašek je skutečně neuvěřitelnou postavou! Asi jediný přijatelný levičák - S pokrokem v mezích zákona. Internacionalista, Mohamedán - s ženou Šurou ! Podobný osud s H. d. Balzacem - Ještě nemá sepsáno a již má prodáno = Dluhy! Génius, který píše po krčmách u piva - (Nedovedu si to představit) = Švejk je přeložen do 58 jazyků !! . Odborář ! - Stávkuje tím, že 100% naplňuje předpisy - Mj., podobně to udělali Celníci, úředníci Francie, Itálie - Provoz se zastaví. Genialit plno, pak např. výrok - Nechť žije Císař pán a celá jeho rodina ! Je to BLB, odvětí kolegium lékařů :-)

1 0
možnosti
Foto

J74i77r71i 72C12i61z

6. 9. 2019 11:31

Pri vyuctu dovednosti J.Haska jste zapomel na jednu, byl clenem Komunisticke strany a byl na to patricne hrdy. Jak pisete, i mezi komunisty byli geniove...

1 0
možnosti
RE

R^Jaroslav Hašek - největší Čech! Celý život "propařil" po putykách a i tak stačil udělat něco, co nás proslavilo na celém světě.Ukázal mi směr. Nakonec i já jsem jednou seděl na koni:-);-D

3 0
možnosti
PK

Velice se mýlíte,vše koupit nejde..;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 551x
Jsem již obstarožní a mírně uvadající realista. Když potkám lidi se srdcem a rozumem, jsem potěšen. MK

Seznam rubrik