Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I76v62a65n 86V31e59s84e53l19ý

21. 11. 2019 9:59

V jednom vám dávám za pravdu - a to, cituji: " Řízení vozidla se stává přidruženou činností". Podle mě, kterého řízení stále baví a řídí rád už skoro padesát let je to největší problém dnešních řidičů že řízení berou jako, možná, nutnost která je vůbec nebaví a tudíž ji nevěnují potřebnou pozornost (co mě nebaví na to kašlu a dělám jen to nejnutnější k dosažení výsledku).

Jinak k chodcům u přechodu - mám problém s těmi co se zastaví na obrubníku a kecají a já nepoznám zda budou přecházet nebo ne, také mám problém s těmi co k přechodu přijdou, podívají se kde jedu a odvrátí zrak čímž nemohou vidět moje bliknutí že o nich vím a pustím je (mnohdy bych ani nemusel zpomalit). Možností je mnoho na obou stranách jak jedni druhým znepříjemňují chůzi nebo řízení.

2 0
možnosti
RJ

Jestli si pamatuju ten zákon tak přednost má až chodec na přechodu.

Ale ten nesmí na přechod vstoupit pokud by omezil nebo ohrozil projíždějící vozidla.

Ten blábol o absolutní přednosti x metrů před přechodem, jak píše autor že je odhadce, vyplodila média aby měli senzaci a né aby to psali podle pravdy.

0 0
možnosti
Foto

Hele, buďte rád, že Vás ten týpek, co jste ho pokáral, ještě nezkopal. Dopadl jste dobře.R^

3 0
možnosti
PK

V Partyzánské to znám velmi dobře a potvrzuji,že je to tam dosti divočina, i když na přechodu k Pražské teplárenské jsem si vždy ještě mávnul a šlo to. Faktem je,že čím dříve ráno,rep.později večer řidiči moc nedbali. A ten výrok řidiče , to je skutečná perla od svině...R^:-)

2 0
možnosti
JV

J79i77r32i 59V27r34a42b91e73c

21. 11. 2019 7:19

To už říká to jméno "Partyzánská ulice" ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 551x
Jsem již obstarožní a mírně uvadající realista. Když potkám lidi se srdcem a rozumem, jsem potěšen. MK

Seznam rubrik