Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemám ho ráda. Ale celou dobu si stojím za tím, že mnohem hůř jsou dávno věci kolem prezidenta Zemana. Ať je to, jak je, AB se projevil inteligentně a i na základě toho, co zřejmě cítil, že nezvladnul Zeman.. to nàrodu dodal. Upozadil se a ta změna je potřebná. A zrovna tak potěšení velké ve smyslu projevené empatie a úcty k mnoha subjektůmR^moudrý chlap dneška R.Plaga. dnes mám ANO ráda:))

14 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 6
možnosti
JS

To jste měl napsané už dopředu? Myslím, že projev ok

12 1
možnosti
PC

Projev byl naprosto bezchybný a splnil svůj účel.

Pouze frustráti typu autora blogu budou donekonečna plivat jedovaté sliny. Nezávidím vám, musíte být velmi nešťastný člověk, pane Korotvičko.Rv

16 5
možnosti
JK

J42i89r26k32a 39K79o59r10n

23. 3. 2020 22:05

Nesuď druhé podle sebe, Chmelíku

0 4
možnosti
JH

Tak mě čtení blogu zase jednou moc potěšilo, i když ne blogu samotného, ale reakcí na něj. Přece jenom jsou u nás také normální nezaujatí lidé. A s tou rychlostí uveřejnění jste to opravdu přehnal ;-D.

13 0
možnosti
JH

A ano, četl to z čtecího zařízení, ale napsali mu to dobře.

1 0
možnosti
Foto

nebuďte zapšklý, škodíte si na zdraví Rv

3 3
možnosti
JH

Hlavu vzhůru, Korotvička!:-)

7 3
možnosti
Foto

No, Babiš můj kůň není, ale proslov mu napsali slušnej a one se s ním propašoval také dobře.

Proti Zemanovi je jednička.

11 1
možnosti

Víte, pane Korotvičko, jsem schopen chápat podobné reakce, ale já mám jiné nastavení. Ať řekne nebo neřekne Zeman či Babiš cokoli, rozhodující budou činy a to zda ti politici v čele státu obstojí či ne. Opatření jsou dá se říci výborná - dosavadní. Zejména ten letecký most se zajištěnými dodávkami ochranných pomůcek. Ale ta čísla zatím tak uspokojivá nejsou. O té první etapě v číslech myslím rozhodnou čísla tak za týden a ta druhá etapa bude daleko náročnější. A ta rozhodne o dnešních politicích i vlastně o nás. A tady už takovým optimistou nejsem. Protože těžiště úspěchu leží v množství testů, v rychlosti vyhodnocování a hlavně v důsledné karanténě. V té Jižní Koreji to byly mobilní telefony, které byly tou podstatou. Doslova nepřetržité hlídání osob v karanténě, ale také kontrola jejich zdravotního stavu s okamžitou hospitalizací při zhoršení stavu. A okamžité informování, jakmile se v okolí objevil nakažený člověk. To je ale obrovský průlom do soukromí. Dnes se odmítají zveřejnit už jen počty nakažených v obcích. A to nemluvím o tom, že hodně bude záležet ve všem na soběstačnosti státu. No, můžeme si jen držet palce a věřit, že ti na čele jsou ti, kteří svou úlohu zvládnou.

4 2
možnosti
MB

Projevu není co vytknout. Tak nějak se má mluvit k národu. Pracovníci reklamní agentury odvedli skutečně dobrou práci. (Vždy se najde někdo k přečtení). Pro mne to dává dva signály. 1) Že tady ještě nějací myslící lidé jsou a vědí, co je třeba sdělit. 2) Opět mi to vrtá v hlavě - K čemu ,máme vůbec prezidenta ? Původně dělal zemní práce - Furt sypal a hloubil nějaké příkopy, následně se dal na žumpy, pak se zajímal o kanály a teď zase cosi s leteckou přepravou ! ... :-)

4 6
možnosti
KK

Kdo dělal práci za vás? Vždycky se najde někdo k napsání.

0 0
možnosti
Foto

Jsem docela rád, že můj kandidát z prezidentské volby to vidí stejně:

Michal Horáček

4 min ·

Premiér ve svém projevu řekl to, co bylo třeba říct.

Jasně že mu to někdo napsal. Ale to není podstatné - napsal to prostě dobře, včetně omluvy za lecjaké přehmaty, které se ani české bitvě s koronavirem nevyhnuly.

Ano, pojďme se svobodně hádat - ale až tohle zmáknem.

22 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 551x
Jsem již obstarožní a mírně uvadající realista. Když potkám lidi se srdcem a rozumem, jsem potěšen. MK

Seznam rubrik