Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Každý národ má svá specifika, nějaké rysy. U nás to vidím v zálibě v sebepoškozování. Jak jinak si vysvětlit, že 31 let po revoluci, sedí v čele bývalý komunista a agent Stb ? Opravdu, já takovou zemi neznám ... !

Jistě, každý má nějakou minulost, pak je i podstatnější jak se projevuje nyní - co vlastně koná ? Já pak vidím, že Miloš sice rudou knížku odložil - Nicméně stále jde o aktivního člena ! Ekonomický uprchlík před Mečiarem, (po zcizení Petrimexu), je naprostou raritou ! Oligarchu z neznámých popudů, jej podporují jeho přirození nepřátelé - ČSSD a KSČm ... !?

Připadá mi, že ledacos po komunistech opravit lze - ŽP, fasády baráků, nové chodníky ap. No bohužel ! Vedle Kůrovce, zde máme dalšího ! Myšlení a následné konání lidí. Za 41 let - tj. 2 generačním vyplachování rozumu - S totální likvidací živnostníků, baráčníků, zemědělců - malo-velko fabrikantů - To se prostě muselo nějak projevit. Co hůře, povstala nová rudo - vrstva dotačních parchantů, kteří OSVČ totálně zdehonestovali ! Miloš s Andrejem si mohou pomnout ruce. Příklady táhnou - vzory nejsou. Volám tedy to své - Táhněte ! :-)

1 0
možnosti
Foto

K16a20r64e49l 95C66a13c23h

18. 10. 2020 23:36

Máte depresi. S ní je nejlépe navštívit psychologa a nesnažit se ji šířit mezi lidi, protože by to mohlo být nakažlivé. Berte to tak, že je docela fajn žít v české kotlině, kde jsou velice příhodné podmínky pro život, krásná krajina, úrodná půda, mírné klima. Nikdo tu neumírá hlady a s lidmi, i když mě někdy pěkně s...ou, se dá docela dobře vyjít. Když to vezmu objektivně - nikdy v minulosti jsem se neměl tak dobře, jako se mám dnes. A myslím, že to plus mínus platí obecně. Připouštím však, že vzhledem k výchozím podmínkám v r. 89, jsme se dnes mohli mít ještě lépe. Ale to je daň za nezkušenost, se kterou jsme po r. 89 začínali. Ten vysněný Západ tu nebyl od toho, aby nám pomáhal, ale aby si sám na naší nezkušenosti pomohl. Co si budeme povídat, každý kope sám za sebe. Naříkat však nemá cenu. Přes to všechno, je u nás dobře. Je to vidět i na tom, kolik bývalých emigrantů se domů rádo vrátilo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 551x
Jsem již obstarožní a mírně uvadající realista. Když potkám lidi se srdcem a rozumem, jsem potěšen. MK

Seznam rubrik